A song to myself

Kembali - Bunkface
Aku yang bersalah Aku memang gila Tapi pada Yang Esa
Ku berserah Kau sama sahaja Seperti mereka Hanya gilakan nama Tiada lagi cinta Peluklah rasalah Melodi ku di udara Untukmu Biarlah ku melepaskan dia pergi Selamanya nanti dia kembali Dia kembali padaku Dengarlah kataku Aku bukan begitu Walau aku berdosa Aku masih percaya Ku akan doakan Kau temui jalan Ku harap kita jumpa Satu hari di sana Peluklah rasalah Melodi ku di udara Untukmu Untukmu Biarlah ku melepaskan dia pergi Selamanya nanti dia kembali Dia kembali padaku Selagi aku berpijak Atas bumi yang gila ini Akan ku sampaikan Ada hidup selepas kau mati Biarlah ku melepaskan dia pergi Selamanya nanti dia kembali Dia kembali padaku Biarlah ku melepaskan dia pergi Selamanya nanti dia kembali Dia kembali padaku Kembali... Kembali... Kembali...

No comments: